www.strzelambolubie.pl - przestrzegam

Moderatorzy: wierzba, P_iter

dzik
Posty: 55
Rejestracja: niedziela, 22 stycznia 2012, 13:01

www.strzelambolubie.pl - przestrzegam

Post autor: dzik »

Chcialem dokonac zakupu ww sklepie, zamowilem luski, oswietlenie do chrono i pociski w dwoch gramaturach.
Zamowienie zlozone 31.01 i od razu wyslana kasa. Wszystkie elementy by wg sklepu dostepne.
03.02 zadzwonilem do sklepu dlaczego moje zamowienie ma jeden stan zamowienia mimo ze powinno sie zmienic w momencie zaksiegowania.
Wg sprzedawcy jedne z pociskow ktore zamowilem nie sa dostepne i "wlasnie mial sie kontaktowac", powiedzialem ze niech wysle pociski ktore ma na stanie.
Oczekuje wiec wysylki ich odbioru na dniach, umawiam sie z kolegami na strzelanie 11 lutego, spokojnie do tego czasu zloze sobie setke amunicji do testow.

Cisza, paczki nie ma, kontaktu od sprzedajacego tez nie.
Kontaktowalem sie jeszcze kilka razu, za kazdym razem inna sciema, zawsze ktos winien, luski nie dotarly bo "cos" (a mialy byc na stanie), wyslane w piatek (10.02)
Dzisiaj obietnice ze wyslane bedzie jutro. Nigdy zadnego kontaku ze strony sklepu, brak odpowiedzi na maile tez sa standardem.

Wlascicielowi nie mozna zaufac kompletnie, kreci strasznie "ktos nawalil" "cos nie poszlo". A niby ma wszystko na stanie.
Jest tylko posrednikiem ktory pewnie niczego nie ma i sam nie potrafi nawet dobrze skoordynowac wysylki. Oswietlenie chrono jak sie okazalo mialo przyjsc z innego sklepu, tamtem sklep pokrecil i nie wyslal do mnie (cekaus).

Skusilem sie na odrobine lepsze ceny, ostatni raz i przestrzegam. Gdyby czlowiek sam potrafil wykonac przynajmniej jeden telefon lub wiadomosc.
Awatar użytkownika
huskys
Posty: 1119
Rejestracja: poniedziałek, 02 czerwca 2008, 20:20

Post autor: huskys »

Dzięki za oświecenie.
:halo-
snajper
Posty: 559
Rejestracja: czwartek, 29 maja 2008, 14:54
Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Kontakt:

Post autor: snajper »

Kol.dzik
Nie wiem czy to tak ładnie wystawiać pochopnie komuś złą opinie.
Z tego co napisałeś to sprawa się ciągnie już dwa tygodnie(tj.10dni roboczych),to naprawdę masakra nie do przeżycia.
To nie McDonalds z frytkami.
Wlascicielowi nie mozna zaufac kompletnie
Można to porządny człowiek
Kupowałem tam kilka razy i wszystko było ok.Trochę to trwało,ale dotarło i ceny konkurencyjne.
Ale np.towar pewnie trzeba zamówić i wysłać z Niemiec (po zaksiegowaniu twojej wpłaty) tu odebrać opłacić cło podatek,przepakować i wysłać,pewnie jeszcze parę innych papierków załatwić.
Może trochę spokojniej podejdź do sprawy,a nie zapłaciłem to już ma być expresem u mnie kurier pod drzwiami.
zamowilem luski, oswietlenie do chrono i pociski w dwoch gramaturach.
Jest tylko posrednikiem ktory pewnie niczego nie ma i sam nie potrafi nawet dobrze skoordynowac wysylki.
Ameryki nie odkryłeś,pocisków i łusek nie produkuje.
Weź pod uwagę że koordynacja nie zależy tylko od niego.
dzik
Posty: 55
Rejestracja: niedziela, 22 stycznia 2012, 13:01

Post autor: dzik »

Gdybym został poinformowany jak długo sprawy będą załatwiane nie byłoby problemu.
Sprzedawca zapewnił że cały towar posiada. Wiec już wtedy kręcił. Zgodziłem się na zmianę pocisków ponieważ wg niego inne miał na stanie.
To miał on czy ktoś inny? Wyobraź sobie że inne sklepy potrafią informować co na stanie posiadają a inne maja status "na zamówienie", wtedy godzę się na oczekiwanie.
Jak sprzedawca zapewnia że jutro wyjdzie paczka i czekasz dwa tygodnie to jest ok?

Z regulaminu sklepu:
"
4. Czas realizacji zamówienia wynosi odpowiednio:
- w przypadku płatności „za pobraniem" - 3 dni robocze od dnia otrzymania potwierdzenia złożenia zamówienia
- w przypadku płatności przelewem (przedpłata) - 3 dni robocze od dnia zarejestrowania wpływu należnej kwoty na konto sklepu.

5. Po skompletowaniu zamówienia towar zostaje wysłany do Kupującego. Przewidywany czas dostawy - 2 dni robocze.

6. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy.

7. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Kupujący jest o tym niezwłocznie informowany. Kupujący decyduje czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo czy w całości anulowane.
"

Wg niego w ciągu trzech dni powinien mieć towar u siebie, to jest jego ryzyko. Ad 7, gdzie informacja?
Sprzedający nie zadał sobie nawet trudną zmianę statusu zamówienia po zaksięgowaniu wpłaty.

Chciałem zakupić pociski Lapua, zakupiłem w Incorsie, tam sprzedający potrafi powiedzieć prawdę i wiem że mogę im zaufać.
Szkoda mi umówionego strzelania, gdyby sprzedający nie kłamał miałbym czas na zakup innej amunicji a te pociski przyszłyby po czasie.
Gdybyś utopił zawody z powodu takich bajek pewnie miałbyś inne zdanie.

Sprzedający nie robi przysługi, zarabia. Wolę płacić drożej ale mieć solidniej. W Incorsie od razu zaproponowano mi takie zniżki że w sumie i tak nie stracę.

Ja jako kupujący ostrzegam innych zainteresowanych, piszę o szczegółach, jak ktoś się godzi na takie traktowanie to jego wybór.

Głosuję też portfelem jako kupujący i nigdy tam już żadnych zakupów nie planuję dokonać.

Plus, dzisiaj otrzymałem zwrot gotówki.

Piszesz że człowiek porządny, porządny odpowiadałby na maile i mowił prawdę.
To nie była jedna rozmowa a kilka, w każdej inna wersja.
Maciek K
Posty: 579
Rejestracja: poniedziałek, 18 lipca 2011, 23:53
Lokalizacja: Ze wsi pod W-wą ;)

Post autor: Maciek K »

A ja "popieram Dzika" i dzięki za info.
Skoro wszystko jest dostępne na stronie to wysyłka powinna być następnego dnia...
Nawet gdyby tak się zdarzyło,że czegoś zabrakło to powinni o tym poinformować a z tego co Dzik pisze to żadnego kontaktu,ściema za ściemą-dla mnie porażka..
Wiem,że to nie KFC ale z USA paczki szybciej docierają i mamy informację na każdym kroku co dzieje się z naszą przesyłką...
Pozdrawiam
Maciek
snajper
Posty: 559
Rejestracja: czwartek, 29 maja 2008, 14:54
Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Kontakt:

Post autor: snajper »

Kupowałem tam rzeczy które w Polsce w innych sklepach nie można w ogóle było kupić.
A to chyba duży plus dla firmy.
Możliwe że miałeś pecha i coś tam w twoim zamówieniu nie zagrało do końca tak jak powinno.

To twoja wersja wydarzeń,może poznamy też tą drugą wersję,jak się kol.Michał odezwie.
Chyba o zakończeniu tej nieudanej transakcji nie wszystko napisałeś.........:?:
Sprawę już znam,ale nie jestem upoważniony do jej przedstawiania ani wyjaśniania.

Pozdrawiam,
Życzę powodzenia w elaboracji.
dzik
Posty: 55
Rejestracja: niedziela, 22 stycznia 2012, 13:01

Post autor: dzik »

Dostałem właśnie list z przeprosinami i upominki.
Jest to miły gest.
Sprzedawca tłumaczy że opóźnienie nie było z jego winy. W to wierzę.
Jednak wprowadzanie w błąd jest moim głównym zastrzeżeniem.
Dlatego też prezenty odsyłam do sprzedawcy.

Mam wrażenie że sprzedawca zauważy gdzie jest błąd, samo opóźnienie nie jest tutaj głównym zastrzeżeniem jakie miałem do tego zakupu i kontaktu z właścicielem.

Sniper, chętnie uslyszę wersję sprzedającego, ja nie mam sobie nic do zarzucenia. Obowiązkiem kupującego jest zapłacić, zrobiłem to bezzwłocznie. Sprzedający ma towar dostarczyć, nie dostarczył.
Nigdy też nie skusił sie na kontakt do mnie mimo zapewnień typu "paczka jutro wyjdzie" a w ciągu kilku dni nie wyszła.
Jak widać jesteś z nim w bliższym kontakcie i na pewno sprzedający już wie o tym wątku.
PiotrL
<font color=navy>Moderator</font>
Posty: 1435
Rejestracja: wtorek, 27 maja 2008, 10:21

Post autor: PiotrL »

Mam zgoła inne doświadczenia z zakupem. Na każdym etapie miałem maila z informacją, dokładnie wyjaśnione przyczyny opóźnienia/ z dokumentacją foto - opóźnienie niezawinione przez strzelambolubie.pl/ podany termin kiedy na koszt sprzedającego dostanę brakujący element z zamówienie, info od kuriera z nr listu przewozowego do trackingu przesyłki. Jestem pewien ze nie dość że będę tam kupował dalej - to jeszcze będę polecał kolegom ten sklep
Piotr
Awatar użytkownika
sokal
Posty: 876
Rejestracja: środa, 23 czerwca 2010, 13:48
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sokal »

Ja kupowałem tam pociski H&N. Korespondencji po za automatycznym potwierdzeniem zakupu nie było bo była niepotrzebna. Zamawiając kulki przeczytałem obok ceny: dostawa towaru do sklepu za dwa miesiące. Za dwa miesiące i dwa - trzy dni kulki maiłem w rękach. Co prawda tylko jedno mam doświadczenie ale polecam.
grzybon
Posty: 21
Rejestracja: sobota, 31 maja 2008, 15:11

Post autor: grzybon »

mimo wszystko przestrzegać trzeba.nawet na tutejszym forum są osoby na które warto uważać
Awatar użytkownika
forester2008
Posty: 1371
Rejestracja: czwartek, 03 lipca 2008, 12:20

Post autor: forester2008 »

:shock:
forester
Awatar użytkownika
P_iter
<font color=darkred>Administrator</font>
Posty: 2626
Rejestracja: wtorek, 27 maja 2008, 11:18
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: P_iter »

grzybon ktoś Cię skrzywdził na tym Forum?
Pozdrawiam
P_iter
SP0VIP
GrzegorzP
Posty: 340
Rejestracja: wtorek, 19 stycznia 2010, 16:30
Lokalizacja: W-wa

Post autor: GrzegorzP »

P_iter pisze:grzybon ktoś Cię skrzywdził na tym Forum?
P_iter, trzeba uważać na wszystkich i to zawsze, nigdy nie wiesz co czyha za następnym klikiem.
Ja, to najbardziej muszę uważać na siebie, nikt mnie nie potrafi tak skrzywdzić jak ja sam. :med/:
Pozdrawiam
Grzegorz
Awatar użytkownika
Marek Biały
Posty: 809
Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 23:21

Post autor: Marek Biały »

grzybon pisze:mimo wszystko przestrzegać trzeba.nawet na tutejszym forum są osoby na które warto uważać
O Jezu... zaczynam się bać!

:lol: :lol: :lol:
Marek

tel.603930452
grzybon
Posty: 21
Rejestracja: sobota, 31 maja 2008, 15:11

Post autor: grzybon »

krótko i na temat.kolega krakus nie reguluje swoich naleznosci i wciska kit przez telefon ze jest ok.to pewnie jest bardzo fajny facet ale po prostu interesy z nim to niekoniecznie przyjemnosc.bardzo mi przykro poruszac temat publicznie ale monitowałem do niego wielokrotnie w tej sprawie i nic z tego nie wynikło prócz wielu kłamstw.widac takie jest zycie,wiem ze czasem ktos nie ma kasy ale moze to powiedziec wprost a nie wciskac kit,a mineły juz ok 2 lata.w sumie juz po sprawie ale uwazac trzeba.i nikt mi nie zrobił krzywdy bo to nie mi był winien kase.
ODPOWIEDZ