Strona 1 z 1

REGULAMIN PCHLEGO TARGU

: piątek, 20 grudnia 2013, 20:05
autor: lu.dzie
REGULAMIN DZIAŁU PCHLI TARG.

Ogólnodostępny Pchli Targ służy do koleżeńskiej wymiany lub kupna/sprzedaży nie do prowadzenia szeroko zakrojonej działalności handlowej. Firmy lub osoby pragnące prowadzić tego typu działalność mogą uzyskać zgodę Administratora forum. Uwaga - jeśli osoba prowadząca firmę zechce odsprzedać coś jak zwykły użytkownik, nie jako firma, to umieszcza wątek w dziale Pchli Targ i podlega tym samym zasadom jak każdy inny użytkownik zamieszczający ogłoszenie w tym dziale.

W tytule należy zawrzeć informację czy chodzi o sprzedaż, kupno czy wymianę.
Tytuł postu należy zaczynać od:
(K) -dla "kupię"
(S) -dla "sprzedam"
(U) -dla "oferuję usługę"
(Z) -dla "zamienię"
(P) -dla "przyjmę"
(O) -dla "oddam"
(ZC) -dla "zlecę"
(ZG) -dla "zakupu grupowego"
(I) -dla "informacja"
Również w tytule winno się umieszczać nazwę towaru. Jeśli chodzi o sam opis ogłoszenia wymagane są rzetelne informacje o stanie technicznym, w miarę możliwości należy dołączyć zdjęcia i co bardzo ważne PODAĆ CENĘ (jeśli jest to oferta sprzedaży).


Po wykonaniu transakcji lub wygaśnięciu oferty, wskazane jest wyedytowanie tytułu i wyraźne oznaczenie, że ogłoszenie jest już nieaktualne.
Zabronione są wszelkie formy licytacji czy zmiany ceny na większą, a także zamieszczanie odnośników do serwisów aukcyjnych.

Zabronione jest podbijanie ogłoszeń częściej niż co dwa tygodnie. Nie dotyczy to sytuacji gdy ogłoszeniodawca chce wprowadzić zmiany w opisie, ilości lub cenie.
Ogłoszenie niespełniające warunków regulaminowych może być usunięte przez Administratora lub Moderatorów forum.

Do kontaktu z użytkownikiem zakładającym ogłoszenia służą prywatne wiadomości, e-mail i inne wyszczególnione przez niego sposoby komunikacji. UWAGA: CEN nie komentujemy i nie negocjujemy na forum. Jeśli cena Ci nie odpowiada, targujesz się na PW ze sprzedającym.

Administracja forum nie ponosi żadnej odpowiedzialności za transakcje zawierane za pośrednictwem forum.