9,3x72R

PAMIĘTAJ, ŻE ELABORUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Elaboracje sprawdzone oraz w fazie testów

Moderatorzy: wierzba, P_iter

Jose
Posty: 7
Rejestracja: wtorek, 27 maja 2008, 20:21
Kontakt:

9,3x72R

Post autor: Jose »

Wszystko wskazuje na to, że (przy wydatnej pomocy pewnego lu.dzie'a) przybędzie do mnie niedługo dokładnie coś takiego. http://www.egun.de/market/item.php?id=1800448
Z pełną premedytacją, znając dystanse na jakich zazwyczaj strzelam zdecydowałem się na ten właśnie kaliber. Dywaguję sobie zatem nad kulkami: S&B, RWS są jakoś tam dostępne. Jest też Impala. A może byłby sens w elaborowaniu ? Ale co, jak, gdzie, czym ? Jestem w tym kompletnie zielony. Każda rada i wskazówka będzie dla mnie cenna.
Maciej Krawczak
Posty: 467
Rejestracja: środa, 28 maja 2008, 17:31

Post autor: Maciej Krawczak »

Jak byś potrzebował danych do elaboracji, to służę danymi z DEVA- Wiederladen i z Wiederladen Dynamit Nobel.
Najlepiej wyślij na priv numer faxu.
Awatar użytkownika
Krakus
<font color=darkred>Administrator</font>
Posty: 428
Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 16:23
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Krakus »

Jose,

Elaboracja jest na pewno najlepszym rozwiązaniem. O Impali radzę zapomnieć &#8211; jest bardzo niebezpieczna. Monolityczne pociski Impala są na tyle twarde i szybkie, że w tuszy nie zmieniają kierunku (nawet przechodząc przez grube kości) i tylko nieznacznie zwalniają. Ich działanie polega na wywołaniu, odpowiednio ukształtowanymi karbami na obwodzie, fali hydrodynamicznej prowadzącej do udaru mózgu, natomiast po wyjściu z tuszy lecą dalej, i tylko Św. Hubert wie w co trafią.