POCZĄTKUJĄCY W ALABORACJI

Moderatorzy: wierzba, P_iter

Piotrek
Posty: 8
Rejestracja: poniedziałek, 25 stycznia 2010, 23:36
Lokalizacja: Bełchatów

POCZĄTKUJĄCY W ALABORACJI

Post autor: Piotrek »

JESTEM POCZĄTKUJĄCYM W ELABORACJI I JESTEM ZAINTERESOWANY TĄ TEMATYKĄ. oCZYWIŚCIE CHCĘ ELABOROWAC NA WŁASNE POTRZEBY W KAL 30-06 I 223 REM I POSZUKUJĘ INFORMACJI NA TEN TEMAT I SPRZĘTU ,ORAZ CAŁEGO CYKU TEGO ZAJĘCIA. pROSZĘ O PODPOWIŹ I MOŻE INFORMQACJĘ CO DO SPRZĘTU MOŻLIWIE DO ODKUPIENIA . nADMIENIAM ,ŻE W ZASADZIE W CAŁOŚCI AMUNICJA BĘDZIE WYSTRZELANA W LESIE. PIOTREK
Piotr
Awatar użytkownika
huskys
Posty: 1119
Rejestracja: poniedziałek, 02 czerwca 2008, 20:20

robienie kulek

Post autor: huskys »

Witaj Piotrek
proponuje zacząć tą dziedzine prawidłowo,to znaczy od zakupu książek o tej tematyce(widać tą książkę przy stronie głównej tego Forum w prawym górnym rogu)po przyswojeniu lektury wiesz o co zapytać w dalszym etapie rozwoju w dziedzinie elaboracji,jest to ważne żeby wzbudzić u siebie ten klimat wewnętrzy osoby składającej naboje ;;pelenluz .
Według mnie elaboracja to nie jest samo mechaniczne składanie poszczególnych elementów składowych am.
zyczę ciekawej lektury oraz samych bezpiecznych loadów :halo-
huskys
Awatar użytkownika
huskys
Posty: 1119
Rejestracja: poniedziałek, 02 czerwca 2008, 20:20

Post autor: huskys »

wszystko zależy od kwoty jaką chcesz przeznaczyć na ten cel.
tutaj skompletujesz najtańszą nową,możliwą konfigurację sprzętową dostępną w Polsce.
http://www.parabellum.pl/sklep.html
:halo-
Awatar użytkownika
goostav
Posty: 792
Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 21:12
Lokalizacja: Gdańsk i okolice

Post autor: goostav »

Ja 2 lata temu miałem podobnie. Tyle terminów, nazw i poporstu czarna magia. Husky radzi dobrze,zacznij od książki, przeczytaj ją parę razy i dopiero pomyśl o sprzęcie. Fajny jest moment jak strzelisz pierwszy raz z włąsnoręcznie zrobionej amunicji,a jeszcze lepiej gdy upolujesz pierwszą sztukę! Życzę sukcesów.
Goostav