.45 ACP

Moderatorzy: wierzba, P_iter

Pettersen
Posty: 5
Rejestracja: środa, 11 marca 2015, 14:56
Lokalizacja: Koszalin

.45 ACP

Post autor: Pettersen »

Witam serdecznie, chciałbym rozpocząć elaborację w/w kalibru z uwagi na cenę jednostkową amunicji. Jestem totalnym laikiem w temacie elaboracji i chciałbym rozpocząć zabawę. NIe muszę mieć super sprzetu, myślę że nie będę wiecej elaborował niż 1000 szt rocznie... teraz pytanie. Jaki sprzęt wybrać, nie musi być to dilion za potężne pieniądze...
Widziałem w ofercie:

Lee - Breech Lock Challenger
Lee - Breech Lock Reloader

do tego komplecik

Zestaw zawiera cztery matryce:

-Expanding Die matryca do robienia kielicha,
-FL matryca do formatowania łuski po całości,
-Seating Die matryca osadzająca pocisk.
-Crimp Die - matryca zaciskająca pocisk.

Chyba jeszczę bym potrzebował matrycę do wybijania spłonek zgadza się? no i jeśli wybiorę pierwszą prasę to dodatkowo potrzebna będzie osadzarka spłonek zgadza się?
Jakieś rady? Podpowiedzi?

Pozdrawiam serdecznie
Colt.45
Posty: 130
Rejestracja: środa, 07 czerwca 2017, 19:24

Post autor: Colt.45 »

Zestaw 4 matryc lee carbide deluxe wystarczy. Nie musisz dokupywać matrycy do wybijania spłonek. Lee challenger ma możliwość osadzania spłonek, wiec tez wystarczy. Do tego brakuje Ci dobrej wagi i czegoś do mycia łusek. Na wadze bym nie oszczędzał, musi być dokładna i powtarzalna.
likker_runner
Posty: 1526
Rejestracja: środa, 15 czerwca 2016, 10:07

Post autor: likker_runner »

Przydałby się jeszcze jakiś system objętościowego odmierzania prochu, wagowo to raczej do karabinu.
czesio
Posty: 12
Rejestracja: piątek, 07 kwietnia 2017, 19:50
Lokalizacja: Łódź

Re: .45 ACP

Post autor: czesio »

Pettersen pisze:nie będę wiecej elaborował niż 1000 szt rocznie...
Nie chcę Cię zniechęcać do elaboracji i frajdy z niej wynikającej, lecz przy takiej założonej ilości szt do elaboracji, to bym sobie odpuścił.
Gra nie warta świeczki raczej :roll:
Awatar użytkownika
stah
Posty: 195