Brownells startuje w Polsce.
- P_iter
- <font color=darkred>Administrator</font>
- Posty: 2625
- Rejestracja: wtorek, 27 maja 2008, 11:18
- Lokalizacja: Warszawa
Brownells startuje w Polsce.
Pozdrawiam
P_iter
SP0VIP
P_iter
SP0VIP
-
- Posty: 591
- Rejestracja: poniedziałek, 20 lipca 2015, 10:18
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Posty: 591
- Rejestracja: poniedziałek, 20 lipca 2015, 10:18
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Posty: 22
- Rejestracja: poniedziałek, 29 października 2018, 14:04
- Kontakt:
-
- Posty: 591
- Rejestracja: poniedziałek, 20 lipca 2015, 10:18
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Posty: 22
- Rejestracja: poniedziałek, 29 października 2018, 14:04
- Kontakt:
Póki co wszystko co nie wymaga pozwolenia i jest dostępne w magazynie w USA. Wówczas czas oczekiwania do 3 tygodni.
https://www.brownells.pl/Wysyka-i-zwroty
Pozdrawiamy
https://www.brownells.pl/Wysyka-i-zwroty
Pozdrawiamy
- P_iter
- <font color=darkred>Administrator</font>
- Posty: 2625
- Rejestracja: wtorek, 27 maja 2008, 11:18
- Lokalizacja: Warszawa
Tzn, że za przesyłkę do 30 kg płacimy tylko 16 złotych? Cło i Vat jest wliczony w cenę?BrownellsPL pisze: https://www.brownells.pl/Wysyka-i-zwroty
Pozdrawiam
P_iter
SP0VIP
P_iter
SP0VIP
-
- Posty: 22
- Rejestracja: poniedziałek, 29 października 2018, 14:04
- Kontakt:
W przypadku wyboru płatności przelewem prosimy o wpłatę kwoty z zamówienia na nasz rachunek bankowy 04 1090 1056 0000 0001 3691 7995, podając w tytule przelewu "numer zamówienia".
Na termin dostawy Produktu z magazynu w USA składa się czas kompletowania Zamówienia, czas transportu międzynarodowego, odprawy celnej oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika:
Czas kompletowania Produktu wynosi do 7 Dni Roboczych.
Czas transportu międzynarodowego wynosi do 7 Dni Roboczych
Odprawa celna do 5 Dni Roboczych
Dostawa Produktu przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. do 3 Dni Roboczych (dostawa następuje w Dni Robocze, a za dodatkową opłatą możliwa również w sobotę).
...czyli 22 dni...
Kupowałem w Brownells.com i bywało że zamówienie było po tygodniu.Czasem pierdoły omijały cło czasem odprawa 2 dni bo załatwiana mailowo a jej koszty pobierał doręczyciel
"za pobraniem"...
Jeśli Brownells.pl to "sposób" ma ominięcie ITAR to jest się czym cieszyć jednak czekanie na artykuły non-ITAR 22 dni trochę irytujące...
Jest szansa na to by Brownells miał w Polsce swój magazyn czy cały czas będziecie tylko pośrednikiem i "przekierowywaczem"zamówień?
Na termin dostawy Produktu z magazynu w USA składa się czas kompletowania Zamówienia, czas transportu międzynarodowego, odprawy celnej oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika:
Czas kompletowania Produktu wynosi do 7 Dni Roboczych.
Czas transportu międzynarodowego wynosi do 7 Dni Roboczych
Odprawa celna do 5 Dni Roboczych
Dostawa Produktu przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. do 3 Dni Roboczych (dostawa następuje w Dni Robocze, a za dodatkową opłatą możliwa również w sobotę).
...czyli 22 dni...
Kupowałem w Brownells.com i bywało że zamówienie było po tygodniu.Czasem pierdoły omijały cło czasem odprawa 2 dni bo załatwiana mailowo a jej koszty pobierał doręczyciel
"za pobraniem"...
Jeśli Brownells.pl to "sposób" ma ominięcie ITAR to jest się czym cieszyć jednak czekanie na artykuły non-ITAR 22 dni trochę irytujące...
Jest szansa na to by Brownells miał w Polsce swój magazyn czy cały czas będziecie tylko pośrednikiem i "przekierowywaczem"zamówień?
-
- Posty: 591
- Rejestracja: poniedziałek, 20 lipca 2015, 10:18
- Lokalizacja: Szczecin
Ceny a właściwie ich atrakcyjność nie powala na kolana więc bedzie tak że Brownells.pl bedzie sprzedawał to czego nie ma u nas czyli ITARy...
wiekszość jest do dostania u nas za cenę lepszą a czasem taka samą bez czekania miesiąca...
Rozumiem ekspansję na Świat ale nawet płacąc myto firmie pośredniczącej zamówienie jest po 2 tyg u zamawiajacego...
Po wodotryskach przyszła rzeczywistość....
wiekszość jest do dostania u nas za cenę lepszą a czasem taka samą bez czekania miesiąca...
Rozumiem ekspansję na Świat ale nawet płacąc myto firmie pośredniczącej zamówienie jest po 2 tyg u zamawiajacego...
Po wodotryskach przyszła rzeczywistość....
-
- Posty: 591
- Rejestracja: poniedziałek, 20 lipca 2015, 10:18
- Lokalizacja: Szczecin
Siejesz defetyzm a tymczasem dobrze, że ktoś się zdecydował na to by coś innego na nasz rynek wpuścić. Ja się tam cieszę i kibicuję.
Pamiętam 10-12 lat temu nie było nic i wszystko co kupiłem to w sklepie w Berlinie i to też na zamówienie i też człowiek dzwonił, umawiał się i takie tam.
Pamiętam też jeszcze niedawno zamawiało się proch w Pionkach, który dowozili wraz z dostawą do sklepu myśliwskiego raz w miesiącu.
Jeszcze wcześniej można było się w sklepie umówić, że przy okazji coś sprowadzą.
Teraz masz w Polsce proch amerykański, fiński, niemiecki, francuski i czeski. Przebierasz w pociskach. Masz nawet wybór spłonek. Nie musisz się ograniczać do tego czym strzelasz jak jeszcze parę lat temu tylko czeska amunicja do wyboru lekka i ciężka.
Nie ma już wyłącznie czeskiej i ruskiej broni. Możesz ją czyścić tym co mają na zachodzie i za oceanem.
Dla Ciebie, to wciąż mało?
Uważasz, że na taką prowincję przyjadą wielkie koncerny?! Przecież tu nie ma rynku zbytu! Może pół miliona wszystkich szczęśliwych posiadaczy, bo nawet nie właścicieli broni palnej.
W każdym kraju przypada na jednego obywatela więcej jednostek broni niż w Polsce. Ja elaboruję do 7 jednostek i coś tam do czarnego prochu.
Nie znam osobiście nikogo z okolicy co robi to samo. Na strzelnicy spotkam raz na rok kogoś co w ogóle coś elaboruje.
Fakt, od pewnego czasu łuski już nie chrzęszczą pd nogami ale wydaje mnie się, że do rewolucji w tym zakresie jeszcze daleko.
Wśród znajomych ciągle uchodzę za dziwaka i jakoś nie zauważyłem by była to choroba zakaźna.
Nie ma sensu dyskredytować to, że komuś się chce. Jakoś "skrobl" choć ma blisko do nas nie wszedł a ceny mają jak za oceanem.
Pamiętam 10-12 lat temu nie było nic i wszystko co kupiłem to w sklepie w Berlinie i to też na zamówienie i też człowiek dzwonił, umawiał się i takie tam.
Pamiętam też jeszcze niedawno zamawiało się proch w Pionkach, który dowozili wraz z dostawą do sklepu myśliwskiego raz w miesiącu.
Jeszcze wcześniej można było się w sklepie umówić, że przy okazji coś sprowadzą.
Teraz masz w Polsce proch amerykański, fiński, niemiecki, francuski i czeski. Przebierasz w pociskach. Masz nawet wybór spłonek. Nie musisz się ograniczać do tego czym strzelasz jak jeszcze parę lat temu tylko czeska amunicja do wyboru lekka i ciężka.
Nie ma już wyłącznie czeskiej i ruskiej broni. Możesz ją czyścić tym co mają na zachodzie i za oceanem.
Dla Ciebie, to wciąż mało?
Uważasz, że na taką prowincję przyjadą wielkie koncerny?! Przecież tu nie ma rynku zbytu! Może pół miliona wszystkich szczęśliwych posiadaczy, bo nawet nie właścicieli broni palnej.
W każdym kraju przypada na jednego obywatela więcej jednostek broni niż w Polsce. Ja elaboruję do 7 jednostek i coś tam do czarnego prochu.
Nie znam osobiście nikogo z okolicy co robi to samo. Na strzelnicy spotkam raz na rok kogoś co w ogóle coś elaboruje.
Fakt, od pewnego czasu łuski już nie chrzęszczą pd nogami ale wydaje mnie się, że do rewolucji w tym zakresie jeszcze daleko.
Wśród znajomych ciągle uchodzę za dziwaka i jakoś nie zauważyłem by była to choroba zakaźna.
Nie ma sensu dyskredytować to, że komuś się chce. Jakoś "skrobl" choć ma blisko do nas nie wszedł a ceny mają jak za oceanem.
slawek1972 pisze:Siejesz defetyzm a tymczasem dobrze, że ktoś się zdecydował na to by coś innego na nasz rynek wpuścić. Ja się tam cieszę i kibicuję.
Pamiętam 10-12 lat temu nie było nic i wszystko co kupiłem to w sklepie w Berlinie i to też na zamówienie i też człowiek dzwonił, umawiał się i takie tam.
Pamiętam też jeszcze niedawno zamawiało się proch w Pionkach, który dowozili wraz z dostawą do sklepu myśliwskiego raz w miesiącu.
Jeszcze wcześniej można było się w sklepie umówić, że przy okazji coś sprowadzą.
Teraz masz w Polsce proch amerykański, fiński, niemiecki, francuski i czeski. Przebierasz w pociskach. Masz nawet wybór spłonek. Nie musisz się ograniczać do tego czym strzelasz jak jeszcze parę lat temu tylko czeska amunicja do wyboru lekka i ciężka.
Nie ma już wyłącznie czeskiej i ruskiej broni. Możesz ją czyścić tym co mają na zachodzie i za oceanem.
Dla Ciebie, to wciąż mało?
Uważasz, że na taką prowincję przyjadą wielkie koncerny?! Przecież tu nie ma rynku zbytu! Może pół miliona wszystkich szczęśliwych posiadaczy, bo nawet nie właścicieli broni palnej.
W każdym kraju przypada na jednego obywatela więcej jednostek broni niż w Polsce. Ja elaboruję do 7 jednostek i coś tam do czarnego prochu.
Nie znam osobiście nikogo z okolicy co robi to samo. Na strzelnicy spotkam raz na rok kogoś co w ogóle coś elaboruje.
Fakt, od pewnego czasu łuski już nie chrzęszczą pd nogami ale wydaje mnie się, że do rewolucji w tym zakresie jeszcze daleko.
Wśród znajomych ciągle uchodzę za dziwaka i jakoś nie zauważyłem by była to choroba zakaźna.
Nie ma sensu dyskredytować to, że komuś się chce. Jakoś "skrobl" choć ma blisko do nas nie wszedł a ceny mają jak za oceanem.
Nie wiem czy pisząc to pijesz czy masz jakieś problemy ze sobą ale nie znamy się więc nie pozwalaj sobie za dużo.Na forum piszemy o TEMACIE a nie ad personam.
Wyrażam swoją opinię o sensowności zakupów w Brownells.pl nie ubliżając nikomu,nie pomawiam o sianie czegokolwiek i wpisów nie kończe peanami na temat własnej osoby jako wielkiej indywidualności , patrz tekst podkreślony.
Wybełkotałes zero na temat wątku natomiast dużo o sobie...Zasmucę Cię.Efektu "klękajcie narody" we mnie nie wywołałeś...
Tak jak Piter zawsze radzi.Jak w wątku pojawia się trolling najlepiej się wycofać co właśnie uczynię...
oo - fajnie.kahles pisze: wiekszość jest do dostania u nas za cenę lepszą a czasem taka samą bez czekania miesiąca...
Można wiedzieć gdzie?
W szczególności chodzą za mną produkty firmy Sinclair Wilson.
Ja zamawiałem do tej pory parę rzeczy w Brownellsie DE i czekałem. Teraz zmówiłem w naszym - i czekam. Cóż - taki nasz los.
Wątpię, żeby komuś opłaciło się trzymać tak ogromny magazyn. No chyba że rynek się powiększy.
Ja się cieszę z takiej inicjatywy bo przybliża nas to do stanu oczekiwanej "normalności".
-
- Posty: 591
- Rejestracja: poniedziałek, 20 lipca 2015, 10:18
- Lokalizacja: Szczecin
Kolego TommyT,
podzielam Twój pogląd i też się cieszę, że powstała taka inicjatywa.
A co, Kolego Khales- pobijesz mnie?!
Wyraziłeś swój pogląd z którym się nie sposób zgodzić, to napisałem co myślę.
Też bym chciał w hipermarkecie kupować proch i takie tam, gdy żona kupuje bardziej przyziemne artykuły na supersamie. Bynajmniej nie gubiłbym się w Empiku.
Na to jednak przyjdzie poczekać.
O swoich rozterkach w tym temacie napisałem posługując się, a zarazem przedstawiając swoje poszukiwania w tym względzie.
Jak zauważyłeś i słusznie, ja nie mam kompleksów.
Tobie jednak życzę samoakceptacji i wiesz mi, jeśli nie dajesz rady, to już w Polsce są od tego specjaliści.
Ad rem, dodam, że bardzo się cieszę z nowej inicjatywy i czekając na swoje zamówienie liczę, że będą inni chętni co dodatkowo upowszechni tę inicjatywę i pozwoli jej się rozwijać.
podzielam Twój pogląd i też się cieszę, że powstała taka inicjatywa.
A co, Kolego Khales- pobijesz mnie?!
Wyraziłeś swój pogląd z którym się nie sposób zgodzić, to napisałem co myślę.
Też bym chciał w hipermarkecie kupować proch i takie tam, gdy żona kupuje bardziej przyziemne artykuły na supersamie. Bynajmniej nie gubiłbym się w Empiku.
Na to jednak przyjdzie poczekać.
O swoich rozterkach w tym temacie napisałem posługując się, a zarazem przedstawiając swoje poszukiwania w tym względzie.
Jak zauważyłeś i słusznie, ja nie mam kompleksów.
Tobie jednak życzę samoakceptacji i wiesz mi, jeśli nie dajesz rady, to już w Polsce są od tego specjaliści.
Ad rem, dodam, że bardzo się cieszę z nowej inicjatywy i czekając na swoje zamówienie liczę, że będą inni chętni co dodatkowo upowszechni tę inicjatywę i pozwoli jej się rozwijać.
"Jakoś "skrobl" choć ma blisko do nas nie wszedł a ceny mają jak za oceanem."
Tylko spróbuj u nich coś kupić . Wszystko mają na sklepie, a jak klikniesz to dostaniesz email z info " brak na magazynie, trzeba czekać 2-3 tygodnie"
Dlatego na Stroblu nie da się zapłacić od ręki, bo po sprawdzeniu stanu dopiero potwierdzają emailem ilość i cenę. Zupełna prowizorka i dziecinada.
Kupowałem u Nich kilka razy i za każdym razem to samo...
Tu, na Brownells przynajmniej uczciwie napisali ,że czas oczekiwania tyle to a tyle dni.
Aaa zapomniałem.
Strobl nie informuje o minimalnych ilościach i sprzedaje teoretycznie na sztuki.
Np. pociski monolityczne sprzedają na sztuki a potem dostaje się email że na paczki i tak w kółko....
Tylko spróbuj u nich coś kupić . Wszystko mają na sklepie, a jak klikniesz to dostaniesz email z info " brak na magazynie, trzeba czekać 2-3 tygodnie"
Dlatego na Stroblu nie da się zapłacić od ręki, bo po sprawdzeniu stanu dopiero potwierdzają emailem ilość i cenę. Zupełna prowizorka i dziecinada.
Kupowałem u Nich kilka razy i za każdym razem to samo...
Tu, na Brownells przynajmniej uczciwie napisali ,że czas oczekiwania tyle to a tyle dni.
Aaa zapomniałem.
Strobl nie informuje o minimalnych ilościach i sprzedaje teoretycznie na sztuki.
Np. pociski monolityczne sprzedają na sztuki a potem dostaje się email że na paczki i tak w kółko....
7,5x55;7,5x54,5; 7,5x53,5 swiss;7,5ord. 7,65 para
-
- Posty: 22
- Rejestracja: poniedziałek, 29 października 2018, 14:04
- Kontakt:
Szanowni Państwo,
Wydaje nam się, że ten spór jest całkowicie niepotrzebny i psuje atmosferę w dość niewielkim polskim środowisku elaborantów. Oczywiście, że do wielu rzeczy można się przyczepić. Chętnie przyjmiemy uwagi kierowane bezpośrednio, na maila lub telefonicznie. Możemy zapewnić, że zależy nam na każdej opinii.
Co do terminów dostaw to niestety logistyka działa na niekorzyść firm. Wbrew pozorom wysłanie pojedynczej paczki osobie prywatnej jest dużo prostsze i szybsze niż wysłanie palety. Chętnie zakupimy szybszy system dostaw jeżeli ktoś takowy posiada. Możemy zapewnić że Brownells w Europie pracuje nad centralnym systemem dystrybucji który pozwoli na obniżenie kosztów, a co za tym idzie cen na towary, a także przyśpieszy cała logistykę. W planach są również centralne magazyny w Europie. Co z tego wyjdzie czas pokaże.
Pozdrawiamy,
Wydaje nam się, że ten spór jest całkowicie niepotrzebny i psuje atmosferę w dość niewielkim polskim środowisku elaborantów. Oczywiście, że do wielu rzeczy można się przyczepić. Chętnie przyjmiemy uwagi kierowane bezpośrednio, na maila lub telefonicznie. Możemy zapewnić, że zależy nam na każdej opinii.
Co do terminów dostaw to niestety logistyka działa na niekorzyść firm. Wbrew pozorom wysłanie pojedynczej paczki osobie prywatnej jest dużo prostsze i szybsze niż wysłanie palety. Chętnie zakupimy szybszy system dostaw jeżeli ktoś takowy posiada. Możemy zapewnić że Brownells w Europie pracuje nad centralnym systemem dystrybucji który pozwoli na obniżenie kosztów, a co za tym idzie cen na towary, a także przyśpieszy cała logistykę. W planach są również centralne magazyny w Europie. Co z tego wyjdzie czas pokaże.
Pozdrawiamy,
-
- Posty: 591
- Rejestracja: poniedziałek, 20 lipca 2015, 10:18
- Lokalizacja: Szczecin
Oczywiście jest luz, bo nie ma się o co spierać. Trzeba dać szansę, by się wszystko dotarło.
Pozostaje kibicować, że to może będzie Polska w Europie. Jakoś się tak stało, że Lyman też ma swojego przedstawiciela w Polsce.
Co do wypowiedzi Kolegi o "strobl", to ja odbyłem z nimi jedynie rozmowę telefoniczną i na tym się skończyło. Już nie pamietam dokładnie o co poszło ale jednak.....
Trzeba się cieszyć, że komuś się chce. Nie wszyscy wiedzą ale wielkie plany juz były i się nie udało i to nie raz. To nie jest łatwy rynek w dodatku w naszym przypadku bardzo niszowy.
Pozostaje kibicować, że to może będzie Polska w Europie. Jakoś się tak stało, że Lyman też ma swojego przedstawiciela w Polsce.
Co do wypowiedzi Kolegi o "strobl", to ja odbyłem z nimi jedynie rozmowę telefoniczną i na tym się skończyło. Już nie pamietam dokładnie o co poszło ale jednak.....
Trzeba się cieszyć, że komuś się chce. Nie wszyscy wiedzą ale wielkie plany juz były i się nie udało i to nie raz. To nie jest łatwy rynek w dodatku w naszym przypadku bardzo niszowy.
- donkihot
- Posty: 1340
- Rejestracja: piątek, 26 maja 2017, 11:20
- Lokalizacja: Dąbrówka- woj. Mazowieckie
- Kontakt:
I ja jestem pełen optymizmu i entuzjazmu, cieszę się że nareszcie mamy bezpośredni dostęp do "masy zabawek" i bez większych perturbacji. Do tej pory jak coś chciałem zamówić to prosiłem kolegę biegłego w języku żeby poprowadził korespondencję i pomógł kupić, do tego mój bank (jak większość w RP) ma chore opłaty za płatności poza UE.
Kilka dni temu chciałem kupić kilka szpejów, napisałem zapytanie do Brownells.pl i szybko dostałem odpowiedź, płatność przelewem też bez problemu i dodatkowych kosztów bo u nas, a że trzeba czekać to czekam, do tej pory też czekałem na dostawę z USA i cieszyłem się jak doszła.
Jak dla mnie same +
Do Brownells.pl
Ludziska, świetna robota, gratuluję i trzymam kciuki.
Kilka dni temu chciałem kupić kilka szpejów, napisałem zapytanie do Brownells.pl i szybko dostałem odpowiedź, płatność przelewem też bez problemu i dodatkowych kosztów bo u nas, a że trzeba czekać to czekam, do tej pory też czekałem na dostawę z USA i cieszyłem się jak doszła.
Jak dla mnie same +
Do Brownells.pl
Ludziska, świetna robota, gratuluję i trzymam kciuki.
Walczący z wiatrakami.
Zajrzyj na moją stronę WWW
Zajrzyj na moją stronę WWW
Mam wrażenie że zajeły się tym małe dzieci...
Twoje zamówienie .............. jest już w drodze.
Mamy potwierdzony przylot towaru na 30 listopada. Zakładamy, że 3 grudnia powinna zacząć się odprawa. Szacujemy, że najpóźniej 10 grudnia towar będzie u nas i możemy go rozsyłać do odbiorców. Oznacza to, że termin doręczenia powinien przypaść na 12-13 grudnia.
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt na info@brownells.pl lub telefonicznie pod numerem 227 83 53 23.
Pozdrawiamy,
Zespół Brownells Polska
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[i]Informowaliśmy ostatnio, że Twoje zamówienie ............... zostanie dostarczone 11-12 grudnia. Niestety spedytor ma tygodniowe opóźnienie.
Chcemy zapewnić, że robimy wszystko by dostarczyć jak najszybciej zamówione przedmioty. Będziemy informować na bieżąco o postępach. Jak tylko przesyłka przejdzie odprawę celną wyślemy informację z nowym terminem dostawy.
Prosimy o jeszcze chwilę cierpliwości i przepraszamy za zwłokę.
Pozdrawiamy,
Zespół Brownells Polska[/i]
Nadmieniam ze mija już miesiąc!!!!
...a bedzie jeszcze dłużej...
Ciekawe kiedy komus puszcze nerwy i złozy zawiadomienie o oszustwie...
Teraz wiem że już nie warto tam kupować.
Twoje zamówienie .............. jest już w drodze.
Mamy potwierdzony przylot towaru na 30 listopada. Zakładamy, że 3 grudnia powinna zacząć się odprawa. Szacujemy, że najpóźniej 10 grudnia towar będzie u nas i możemy go rozsyłać do odbiorców. Oznacza to, że termin doręczenia powinien przypaść na 12-13 grudnia.
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt na info@brownells.pl lub telefonicznie pod numerem 227 83 53 23.
Pozdrawiamy,
Zespół Brownells Polska
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[i]Informowaliśmy ostatnio, że Twoje zamówienie ............... zostanie dostarczone 11-12 grudnia. Niestety spedytor ma tygodniowe opóźnienie.
Chcemy zapewnić, że robimy wszystko by dostarczyć jak najszybciej zamówione przedmioty. Będziemy informować na bieżąco o postępach. Jak tylko przesyłka przejdzie odprawę celną wyślemy informację z nowym terminem dostawy.
Prosimy o jeszcze chwilę cierpliwości i przepraszamy za zwłokę.
Pozdrawiamy,
Zespół Brownells Polska[/i]
Nadmieniam ze mija już miesiąc!!!!
...a bedzie jeszcze dłużej...
Ciekawe kiedy komus puszcze nerwy i złozy zawiadomienie o oszustwie...
Teraz wiem że już nie warto tam kupować.
To prawda ceny u nas znacznie lepsze... Podobny problem był z sinclairem, na amerykańskiej stronie wychodziło jakoś, a teraz kiedy przekierowuje z automatu na stronę europejską ceny są znacznie wyższe. Atrakcyjność zakupów znacznie spadłakahles pisze:Ceny a właściwie ich atrakcyjność nie powala na kolana więc bedzie tak że Brownells.pl bedzie sprzedawał to czego nie ma u nas czyli ITARy...
wiekszość jest do dostania u nas za cenę lepszą a czasem taka samą bez czekania miesiąca...
Rozumiem ekspansję na Świat ale nawet płacąc myto firmie pośredniczącej zamówienie jest po 2 tyg u zamawiajacego...
Po wodotryskach przyszła rzeczywistość....
223 9P 38 Spec/357 5,6 303 , 284 , 308, 6 Dasher,
Składałem 7.11
Konto na Brownells.com mam od lat i jak tam kupowałem to wyglada to tak ze kupujesz.Z karty Ci nie schodzi kasa od razu.Po 2-3 dniach zdajmuja z karty sumę i przesyłke.
Kupowałem matryce,jakieś nie ITARowe częsci a nawet zdarzył mi się spust TIMNEY do Carl Gustaw to dostałem pismo ze Departament of State przypisuje numer spustu do moich danych bo sprzedawca -Brownells wystapił o zgode na wysyłke częsci ITAR do mnie.Nie ponosiłem za to kosztów...
Po info ze przesyłka poszła sledziłęm tracking 7 dni była w Polsce.Dostawałem list ze celnicy chcą bym wypełnił deklarację,robiłem to mailowo a po 2 dnich listowy pukał do domu z paczką i cłem za pobraniem.Mak było 3 tyg.
Nie wiem qoorwa co mnie podkusiło by kupic u nas...?!
Juz tego nie zrobie choć nadal uważam że Parabellum to solidna firma.
Konto na Brownells.com mam od lat i jak tam kupowałem to wyglada to tak ze kupujesz.Z karty Ci nie schodzi kasa od razu.Po 2-3 dniach zdajmuja z karty sumę i przesyłke.
Kupowałem matryce,jakieś nie ITARowe częsci a nawet zdarzył mi się spust TIMNEY do Carl Gustaw to dostałem pismo ze Departament of State przypisuje numer spustu do moich danych bo sprzedawca -Brownells wystapił o zgode na wysyłke częsci ITAR do mnie.Nie ponosiłem za to kosztów...
Po info ze przesyłka poszła sledziłęm tracking 7 dni była w Polsce.Dostawałem list ze celnicy chcą bym wypełnił deklarację,robiłem to mailowo a po 2 dnich listowy pukał do domu z paczką i cłem za pobraniem.Mak było 3 tyg.
Nie wiem qoorwa co mnie podkusiło by kupic u nas...?!
Juz tego nie zrobie choć nadal uważam że Parabellum to solidna firma.
- donkihot
- Posty: 1340
- Rejestracja: piątek, 26 maja 2017, 11:20
- Lokalizacja: Dąbrówka- woj. Mazowieckie
- Kontakt:
To i ja się pożalę.
Zamówienie i kaska poszło 2018-11-07 (o ile pamięć mnie nie myli)
W dniu 2018-11-22 dostaję maila (nie będę wklejał pełnej treści) w którym Brownells informuje mnie że paczka utknęła w Amsterdamie i nie zdążą dostarczyć jej do mnie w przewidzianym terminie 22 dni roboczych.
W dniu 2018-11-29 przychodzi następny, że mogą mi oddać kasę bo nie wiedzą kiedy Holendrzy wypuszczą zajętą przesyłkę. Odpisałem że nie chcę zwrotu pieniędzy i będę czekał na towar.
W wiadomości zwrotnej dostałem zapewnienie że będę na bieżąco informowany co dzieje się z moją przesyłką.
Do dziś ani widu ani słychu, chyba zapomnieli?
ps. w paczce nie było żadnych części broni czy innych zabronionych rzeczy. Była matryca i przyrząd do obtaczania szyjek łusek.
Zamówienie i kaska poszło 2018-11-07 (o ile pamięć mnie nie myli)
W dniu 2018-11-22 dostaję maila (nie będę wklejał pełnej treści) w którym Brownells informuje mnie że paczka utknęła w Amsterdamie i nie zdążą dostarczyć jej do mnie w przewidzianym terminie 22 dni roboczych.
W dniu 2018-11-29 przychodzi następny, że mogą mi oddać kasę bo nie wiedzą kiedy Holendrzy wypuszczą zajętą przesyłkę. Odpisałem że nie chcę zwrotu pieniędzy i będę czekał na towar.
W wiadomości zwrotnej dostałem zapewnienie że będę na bieżąco informowany co dzieje się z moją przesyłką.
Do dziś ani widu ani słychu, chyba zapomnieli?
ps. w paczce nie było żadnych części broni czy innych zabronionych rzeczy. Była matryca i przyrząd do obtaczania szyjek łusek.
Walczący z wiatrakami.
Zajrzyj na moją stronę WWW
Zajrzyj na moją stronę WWW
- P_iter
- <font color=darkred>Administrator</font>
- Posty: 2625
- Rejestracja: wtorek, 27 maja 2008, 11:18
- Lokalizacja: Warszawa
Ciekawe czy się da. Bywa tak, że firma "matka" przekierowuje do zakupów u swojego przedstawiciela, jeśli adres wysyłki jest z kraju w którym występuje filia.kahles pisze: Nie wiem qoorwa co mnie podkusiło by kupic u nas...?!
Juz tego nie zrobie choć nadal uważam że Parabellum to solidna firma.
Pozdrawiam
P_iter
SP0VIP
P_iter
SP0VIP
To po co było to całe halo z wchodzeniem brownells do Polski.kahles pisze: Nie wiem qoorwa co mnie podkusiło by kupic u nas...?!
Juz tego nie zrobie choć nadal uważam że Parabellum to solidna firma.
Na takich zasadach że się zamawia a potem 2 miesiące czeka, to już wcześniej w parabellum to przecież tak funkcjonowało.
światowa Marka to ja osobiście spodziewałem się czegoś więcej.
Dziś taki mailik od Brownells.pl
Nie mogłem sie powstrzymać
...szczególnie po tekscie o 100%...
Czy znalazłeś coś dla siebie?
ELABORACJA AMUNICJI | AKCESORIA STRZELECKIE | NARZĘDZIA RUSZNIKARSKIE | CZĘŚCI - KARABINY | SCHEMATY | PROMOCJE
Rodzinny biznes w trzecim pokoleniu z ponad 75 letnią tradycją. 100% Satysfakcji na zakupy w naszym sklepie. Oferujemy Ci szeroki asortyment profesjonalnych narzędzi, akcesoriów strzeleckich oraz części broni. Z przyjemnością odpowiemy na każde Twoje pytanie.
NAPISZ DO NAS: kontakt@brownells.pl
LUB ZADZWOŃ: 227 835 323
Z przyjemnością Ci pomożemy.
Pracujemy od 09:00 do 18:00 od Poniedziałku do Piątku. Zobacz również naszą stronę na Facebooku w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Zatrzymaliśmy dla Ciebie kilka przedmiotów których szukałeś
Zobacz czego szukali inni klienci
Chętnie kupowane
PODZIEL SIĘ NOWOŚCIAMI
Oferty i kampanie w biuletynie są ważne tylko w tym tygodniu chyba, że określono inaczej.
Ten e-mail został wysłany do klientów firmy Brownells i subskrybentów newslettera.
E-mail subskrybenta: ronjeremy@pornlover.com Subscrybent:
Adres korespondencyjny: Brownells Polska Sp. z o.o., Armii Krajowej 77, 05-071 Sulejówek.
E-mail: kontakt@brownells.pl Tel. 22 783 53 23
Wypisz się z newslettera
Nie mogłem sie powstrzymać
...szczególnie po tekscie o 100%...
Czy znalazłeś coś dla siebie?
ELABORACJA AMUNICJI | AKCESORIA STRZELECKIE | NARZĘDZIA RUSZNIKARSKIE | CZĘŚCI - KARABINY | SCHEMATY | PROMOCJE
Rodzinny biznes w trzecim pokoleniu z ponad 75 letnią tradycją. 100% Satysfakcji na zakupy w naszym sklepie. Oferujemy Ci szeroki asortyment profesjonalnych narzędzi, akcesoriów strzeleckich oraz części broni. Z przyjemnością odpowiemy na każde Twoje pytanie.
NAPISZ DO NAS: kontakt@brownells.pl
LUB ZADZWOŃ: 227 835 323
Z przyjemnością Ci pomożemy.
Pracujemy od 09:00 do 18:00 od Poniedziałku do Piątku. Zobacz również naszą stronę na Facebooku w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Zatrzymaliśmy dla Ciebie kilka przedmiotów których szukałeś
Zobacz czego szukali inni klienci
Chętnie kupowane
PODZIEL SIĘ NOWOŚCIAMI
Oferty i kampanie w biuletynie są ważne tylko w tym tygodniu chyba, że określono inaczej.
Ten e-mail został wysłany do klientów firmy Brownells i subskrybentów newslettera.
E-mail subskrybenta: ronjeremy@pornlover.com Subscrybent:
Adres korespondencyjny: Brownells Polska Sp. z o.o., Armii Krajowej 77, 05-071 Sulejówek.
E-mail: kontakt@brownells.pl Tel. 22 783 53 23
Wypisz się z newslettera